maanantai 3. marraskuuta 2014

Mun kuulumiset



Heippa taas!
Tässä on tullut nyt ihan kohtuuttoman pitkä tauko edelliseen postaukseen. Koska aina pitää olla joku hieno selitys niin tässä se nyt tulee: olen ollut harvinaisen laiska. Noh tottakai näillä kokoajan lyhenevillä päivillä on myös vaikutusta asiaan. Jotenkin kun tulee niin aikaisin pimeä, niin ei sitä jaksa illalla enään kaivaa konetta esille. Ei, siihen ei ole minkäänlaista kiinnostusta. Nyt tänään päätin herättää koneeni näin muutaman viikon tauon jälkeen. En ole koko tänä aikana käynyt omalla koneellani. Pari videota olen tehnyt Youtubeen Lauran koneella, päätin aloittaa vlogaamisen, ja mulla on jo seuraava video editointia vaille valmis, se tulee varmaan ehkä tällä viikolla tubeen jos hyvin käy.
Ja kanavahan on samalla nimellä kuin minä täälläkin kirjoittelen, en jaksa nyt linkata tähän muttamutta.

Tämä postaus ei sitten muuten käsittele Zokoa erityisemmin, teen ehkä tämän jälkeen vielä Zokosta ja Rollasta postauksen jos Heidi saa kuvat laitettua nettiin mulle.




Tämän niin sanotun postaustauon aikana on tapahtunut niin paljon, että en kaikkea muistakkaan. Ainakin syysloma oli, ja siitää voisin kertoa. Olin kavereiden kanssa, ja lisäksi käytiin siskojen kanssa Linnanmäellä, koska lempi artistini (en keksinyt parempaa sanaa) oli siellä esiintymässä, kun oli valokarnevaali. Menimme paikalle hyvissä ajoin, eli muistaakseni n. tunnin ennen lintsin aukioloaikaa, koska halusin päästä suht eteen. Käytiin sillä aikaa sea lifessä, kun odoteltiin lintsin aukeamista.



Päästiin sitten aika eteen, mentiin tuntia ennen esitystä odottelemaan lavan eteen, ja oltiinkin tokassa-kolmannessa rivissä. Oli kyllä ihan tosi mahtava keikka! En vieläkään oikein pysty tajuamaan, että todella näin Mikael Gabrielin livenä.. Oon sisäisesti niin hullu pikku fangirl kyllä, että huhhuh :D Lauloin kaikissa biisessä mukana tietty ja hypin onnessani tuolla. Oivoi, ei edes jäätävä kylmyys paljoa haitannut, muuta kuin jälkikäteen.



Täytin pari päivää sitten 17v, ja kohtahan näin uusien sääntömuutosten myötä alkaakin mulla viimeinen mahdollinen vuosi a-poneilla. Haluisin kovasti päästä niillä ihanilla pikku palleroilla ajamaan vielä kilpaa kun olisi mahdollisuus, mutta poneja ei oikein ole. Saa nähdä jos Rollalla pääsisi vielä ehkä ensi kesänä tai sen jälkeen. Olisi kyllä aika kivaa, mutta sen saa nähdä sitten.
Ensiviikolla mulla alkaa työssäoppiminen Porvoon Naps:sissa ja vähän kyllä jännittää, mutta innolla odotan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti